مجله سبک زندگی مجله سبک زندگی .

مجله سبک زندگی

برنامه‌ریزی برای یک سورپرایز ولنتاین خاص

برنامه‌ریزی برای یک سورپرایز ولنتاین خاص

سورپرایز کردن کسانی که دوستشان دارید، برای هر مناسبتی جذابیت‌های خاص خودش را دارد. با این حال اگر در سال‌های گذشته هر چه را که بلد بودید امتحان کرده‌اید، بهتر است در ولنتاین ۲۰۲۳ ایده‌های تازه‌ای به کار بگیرید.

سورپرایز ولنتاین ۱۴۰۱، مثل هر ایونت دیگری نیاز به برنامه‌ریزی و مقدمه‌چینی دارد. اگر عکس و فیلم‌های زیادی از عشق خود دارید، بد نیست کمی زمان بگذارید و یک کلیپ ویدیو از بهترین خاص و رومانتیک تهیه کنید.

یک روش دیگر این است که فهرستی از تمام ویژگی‌های خوب شخص مورد نظر تهیه کنید و در قالب یک نامه برای او بخوانید. اگر در منزل مشترکتان ساکن هستید، یک میز شام خاص همراه تزیین شمع مانند یک رستوران زیبا و لوکس بچینید زیرا با توجه به اینکه این روزها و در دوران کرونا بسیاری از افراد از رفتن به کافه یا رستوران خودداری می‌کنند می تواند ایده جذابی باشد.

 

 

علاوه‌ بر این‌، اگر عشقتان این‌ روزها آرزوی خاصی دارد که شما می‌توانید به آن جامه‌عمل بپوشانید، برآورده کردن آن احتمالا بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به مناسبت روز ولنتاین به او بدهید.

گل ولنتاین و باکس‌های گل مدرن امروزی

برای خرید ولنتاین یکی از هدیه‌های ثابت و همیشگی، گل است؛  گل‌های رز سرخ و صورتی که نشانۀ عشق هستند در این روز بهترین انتخاب به شمار می‌آیند. می‌توانید برای این‌که رزهایی که خریداری کرده‌اید جلوۀ بیشتری داشته باشد، آن‌ها را به صورت باکس گل ولنتاین تهیه کنید یا آن‌ها را در باکس‌های گل مدرن امروزی سفارش بدهید. می‌توانید در این باکس‌ها هدایایی مانند شکلات و عطر را هم قرار بدهید.

 


عروسک ولنتاین و رسم خرس‌های قلب به دست

اگر اهل خرید برای این روز باشید، حتما می‌دانید که عروسک ولنتاین یکی از اجزای ثابت این قبیل پکیج‌ها است. خرس‌های تدی سال‌های سال به نمادی برای روز ولنتاین تبدیل شده‌اند و اگر هنوز این نوع خرس ولنتاین را به شریک زندگی خود هدیه نداده‌اید، خرید آن را حتما در برنامه‌های خود قرار بدهید. البته لزومی ندارد که همیشه بر طبق سنن گذشته عمل کنید و می‌توانید عروسک‌ دیگری را همراه پکیج ولنتاین به عشق زندگیتان هدیه بدهید.

جشن ولنتاین در کنار باکس‌ های شکلات جذاب!

شکلات های معروف ولنتاین
باکس‌ ‌های شکلات جذاب و خوشمزه از آن دسته کادو ولنتاین هستند که نمی‌توانید به هیچ‌وجه از آن‌ها صرف نظر کنید. در این مناسبت، خرید انواع خاصی از شکلات‎‌ها طرفداران بیشتری دارد. برای مثال کیت‌کت‌ها که با بسته‌بندی سرخ رنگشان به دیزاین جعبۀ شما هم کمک می‌کنند و همین‌طور شکلات‌های اسنیکرز به همراه شکلات‌های قلبی. البته شکلات‌های نوتلا هم می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

از این موضوع هم نباید ساده گذشت که برای جشن ولنتاین باید به ذائقه شخص نیز توجه کنید. شاید عشق شما عاشق ترشیجات و لواشک های خوش رنگ و لعابی باشد شاید هم یک دیوانه پاستیل های رنگی دلربا با شکل ها و طعم های مختلف باشد، پس به این نکته توجه داشته باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۹:۴۸ توسط:محمد موضوع: نظرات (0)