مجله سبك زندگي مجله سبك زندگي .

مجله سبك زندگي

فروش سازماني يا فروشb2b باني مد

​ فروش سازماني

تأمين لباس سازماني:
امروزه، تنوع فرهنگ‌هاي سازماني باعث شده تا گستره‌ي متنوعي از استايل‌ها و مدل‌هاي پوشاك بتوانند به‌عنوان گزينه‌‌هايي براي لباس سازماني در نظر گرفته شوند. باني مد، به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين بازارهاي آنلاين پوشاك، اين امكان را فراهم كرده است كه طيف گسترده‌اي از پوشاك رسمي تا روزمره را مطابق سليقه، شخصيت و فرهنگ سازمان خود به‌عنوان لباس سازماني انتخاب كنيد.

درصورتي‌كه حتي كالاي موردنظر شما در سايت ناموجود شده يا از موجودي كافي برخوردار نباشد، واحد بازرگاني و تأمين كالاي باني مد مي‌تواند به‌سرعت كالاي موردنظرتان را به تعداد موردنياز در اسرع وقت تأمين و در اختيار شما قرار دهد.

همچنين تيم باني مد، آماده به ارائه مشاوره هاي تخصصي با هدف كمك به مشتريان در زمينه طراحي مناسب لباس فرم خود در كليه زمينه هاي مربوطه همچون طرح، فرم، نوع پارچه، رنگ، سايزبندي، چاپ و گلدوزي لوگو، نحوه شستشو و نگهداري و… مي باشند.
خريد به‌صورت عمده:
هرچند كه ممكن است امكان خريد متعدد بعضي از محصولات براي مشتريان حقيقي در مركز خريد آنلاين باني مد محدودشده باشد، اما اين امكان براي مشتريان سازماني، عمده و حقوقي وجود دارد كه از تمام محصول موجود در سايت به هر تعداد، سفارش داده كه پس از ارسال نمونه و تأييد نهايي از سوي سفارش‌دهنده در اسرع وقت تأمين و تقديم خواهد شد.


كارت هاي هديه:
اگر سازمان يا كسب‌وكاري موفق است، قطعاً كاركنان، مشتريان، همكاران، همراهان يا دوستاني داشته‌ كه دررسيدن به اين نقطه آن را همراهي كرده‌اند. ازاين‌رو اهداي هديه‌هاي سازماني به اين افراد مي‌تواند فضاي دوستي و همكاري را بهبود ببخشد.

هديه دادن به كاركنان و مشتريان، با ايجاد ارزش‌ها ميان كسب‌وكارها و سازمان‌ها تمايز ايجاد مي‌كند. اگر به دنبال ايجاد تمايز و بهبود محبوبيت سازمان و كسب‌وكار خود هستيد، مي‌توانيد با اهداي كارت هديه باني مد انتخاب را به همراهان خود هديه دهيد تا آن‌ها بر اساس سليقۀ خود هديه‌اي را انتخاب كنند.

ارائه گيفت كارت به سازمان‌ها (با درصد تخفيفي مناسب)، صورت مي‌پذيرد و مشتريان نهايي نيز از تخفيفات سايت برخوردار هستند. بديهي است همه از داشتن يك كارت هديه‌ براي خريد از سايت باني مد خوشحال خواهند شد، پس همكاران، مشتريان و شركاي تجاري خود را با كمترين هزينه خوشحال كنيد.
كدهاي تخفيف :
امروزه يكي ديگر از روش‌هاي مرسوم براي تقديم هدايا در بستر تجارت الكترونيك، كدهاي تخفيف مبلغي يا درصدي هستند كه كسب‌وكارها مي‌توانند براي تشويق كاركنان، مشتريان و همراهان تجاري خود از آن‌ها استفاده نمايند. باني مد مفتخر است تا اعلام نمايد اين امكان را براي كليه كسب‌وكارهاي سراسر كشور فراهم كرده و آماده است تا بر اساس سفارش، بدون هيچ‌گونه محدوديت اين خدمات را در اختيار سازمان‌ها، شركت‌ها و ارگان‌ها قرار دهد.

استقبال از كدهاي هديه در جهت ايجاد ارزش براي كساني كه ما را همراهي مي‌كند به شكل فزاينده‌اي رو به افزايش است و باني مد به‌عنوان يكي از استارتاپ‌هاي خلاق در حوزۀ تجارت الكترونيك سالانه سهم قابل‌توجهي از اين نياز روبه رشد را تأمين مي‌كند.

از سوي ديگر اين امكان وجود دارد كه كدهاي تخفيف اختصاصي براي اعضاي باشگاه مشتريان كسب‌وكارها نيز توليد و در هر تعداد كه نياز مشتريان را برآورده مي‌كند در اختيار قرار بگيرد.



هداياي سازماني:
يكي از چالش‌هاي مديران، انتخاب هداياي سازماني و تبليغاتي ارزنده‌اي است كه بتواند ضمن ايجاد ارزش، كارآمدي و احساس خشنودي براي كاركنان، مشتريان و همراهان سازمان، بيشترين صرفه اقتصادي را به همراه داشته باشد.

واحد فروش سازماني باني مد، مفتخر است كه اعلام نمايد، كليۀ اقلام، محصولات و كالاهايي كه در مركز خريد آنلاين باني به فروش مي‌رسد، مي‌تواند با تخفيف قابل‌توجهي به‌عنوان هديه سازماني و تبليغاتي در اختيار مديران سختگير و باسليقه شركت‌ها، كسب‌وكارها، سازمان‌ها و ارگان‌ها قرار گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۲:۳۴ توسط:محمد موضوع: نظرات (0)